سیاست حریم خصوصی

در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت شرایطی تنظیم شده است که آگاهی از آنها باعث سرعت در خدمات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی خواهد شد.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فیکسیمو به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت فیکسیمو هنگام استفاده از خدمات ارائه شده، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فیکسیمو است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فیکسیمو از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و این وظیفه بر عهده کاربران است که قبل از هر بار ورود به وب سایت این قوانین را مطالعه نماید.

قوانین

 توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فیکسیمو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد ما محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع است، مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، فیکسیمو مکلف به ارایه اطلاعات کاربران در خواست شده به مراجع مذکور می‌باشد.

کاربر موظف است قبل از ارایه کالا برای خدمات، هر گونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیامک‌ها، عکس و فیلم را از روی کالای خود پاک نماید. همچنین سیم‌کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نماید. فیکسیمو در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات مسئولیتی نخواهد داشت.

فیکسیمو با استفاده از فرآیندهای نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای خدمات، تلاش می‌کند خدمات با کیفیت و رو به رشدی را به کاربر را ارایه دهد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فیکسیمو اقدام کند.
همچنین از آنجا که فیکسیمو یک وب‌سایت خدمات آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

حساب کاربری

برای استفاده از خدمات فیکسیمو لازم است هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری در وب سایت بسازد. کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در وب ‌سایت وارد کنند و مسئولیت عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص بر عهده کاربران می‌باشد. در صورت مغایرت یا عدم صحت اطلاعات وارد شده، فیکسیمو مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد و میتواند حساب کاربری را غیر فعال نماید .

شرایط خدمات

کلیه خدمات به صورت غیر حضوری می باشد و دریافت محصول توسط پیک فیکسیمو صورت گرفته و پس از دریافت رسیدی به عنوان رسید محصول به کاربر تحویل داد میشود . در صورت لزوم جهت مراجعه حضوری به دفتر مرکزی جهت پیگیری، لازم است رسید را همراه خود داشته باشند.

در هنگام ثبت درخواست پیام کوتاهی حاوی کد رهگیری اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد. که شما می توانید در هر زمان با استفاده از کد رهگیری در وبسایت فیکسیمو به نشانی fiximo.ir  از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید.

دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی) گوشی به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و فیکسیمو نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه و یا تنظیمات قبلی مسئولیتی ندارد.

تحویل کالا به فیکسیمو به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود برروی هارد کالا می باشد، در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد. لذا قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید و مسئولیت تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات به عهده کاربر است

در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط متخصصین مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیر کار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، هزینه کارشناسی و عیب یابی دستگاه به مبلغ 10 هزار تومان دریافت و دستگاه به متقاضی عودت داده خواهد شد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

هنگام ثبت سفارش اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

مدت زمان خدمات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی دستگاه 48 ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد. در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که در واحد خدماتی و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناسان با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا 7 روز به طول انجامد. در صورتیکه فرآیند تعمیرات بیش از 48 ساعت به طول انجامد، با کاربر هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

قابل توجه است که کاربران اعتباری که در حساب کاربری خود دارند، مستقل از روش کسب آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که شرکت در اختیار آنها قرار می‌دهد و یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمات فیکسیمو قابل استفاده است و امکان دریافت وجه آن به صورت نقد را ندارد.

ضمانت

زمان انقضاء ضمانت از تاریخ تحویل کالا، محاسبه می‌‌شود. که ضمانت صرفا شامل قطعه تعویضی و سرویس انجام شده و ذکر شده در رسید یا فاکتور می باشد. ضمانت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، فلش، ریستور، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایل‌های موردنیاز، بازیابی اطلاعات، ساخت انواع حساب کاربری شامل اپل آیدی و غیره، بازیابی رمز عبور، مشکلات نرم‌افزاری و سایر خدمات نرم‌افزاری، شامل گارانتی فیکسیمو نمی‌باشد. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات یا خدمات گارانتی نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.

کلیه قطعات تعویض شده (به غیر از تاچ و ال سی دی) که نیاز به تست دارند، فقط تا  7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط می‏‌شود. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط کاربر، توسط کارشناسان کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود و همچنین هرگونه ایراد شناخته شده یا عدم کارآیی مناسب کالا به هنگام تولید در شرکت سازنده و یا هر مشکل در عملکرد سیستم چه از لحاظ نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری در صورتی که مربوط به ایراد رفع شده و تعمیر انجام شده نباشد، شامل گارانتی نمی‌شود .

کاربر در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری می باشد و در صورت تایید دریافت کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ظاهری به عهده فیکسیمو نمی باشد .

همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده و نگهداری نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌‏شود.

هزینه ها و پرداخت خسارات

هزینه خدمات از طرف متخصصین فیکسیمو  مشخص می‌شود و ثبت نهایی درخواست و تحویل محصول به پیک فیکسیمو  به منزله قبول هزینه است. فلذا پس از استفاده از خدمات، کاربر اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی فیکسیمو است، در صورت قبول خدمات، متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات، اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبه از محل اعتبار کاربری خود اعطا می‌نماید.

امکان پرداخت در محل برای سفارش هایی که مبلغ خدمات بالاتر از 400 هزار تومان است، وجود ندارد و لازم است پیش از دریافت خدمات، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

بعد از  دریافت محصول و بررسی و عیب‌یابی کالای موردنظر، اگر به دلیل غیرقابل تعمیر بودن محصول و یا مواردی مانند موجود نبودن قطعات یدکی و موانع تخصصی، امکان تعمیر محصول وجود نداشته باشد، کاربر نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نمی‌باشد.

در صورتی که در حین انجام خدمت ایراد جدید دیگری به غیر از ایراد درج شده در فرم درخواست خدمت به کالا اضافه شود:

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فیکسیمو هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فیکسیمو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

حریم خصوصی

فیکسیمو با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است . یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فیکسیمو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فیکسیمو تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین فیکسیمو ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت، تحقیقات بازاریابی برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فیکسیمو را لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که 30004505002289 شماره‌ای است که فیکسیمو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فیکسیمو را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فیکسیمو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فیکسیمو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به  Info@fiximo.com  و یا تلفن 03134721827 اطلاع دهید.

فیکسیمو ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فیکسیمو می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت فیکسیمو، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به فیکسیمو اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه فیکسیمو را از خود سلب می‌کند. فیکسیمو هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فیکسیمو وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که فیکسیمو همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی فیکسیمو و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و فیکسیمو حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد..
فیکسیمو برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه دریافت خدماتی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.  
تلفن تماس :
34721827 – 031 (پاسخگویی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20)
دفتر مرکزی:
اصفهان – اتوبان چمران – خیابان مولوی – روبروی کوچه 47– ساختمان 110 – واحد 3

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@fiximo.ir ایمیل ارسال کنید

بازگشت به تکمیل اطلاعات